Kryteria/Poziom wykonanej pracy |
0-1 pkt |
2 pkt |
3 pkt |
Zawartość
merytoryczna projektu
|
Zadanie
wykonane pobieżnie, ubogie informacje, nieuporządkowane, mało interesujące,
skopiowane z Internetu, niewłaściwa analiza i wybór informacji z podanych
źródeł, brak podanych źródeł, zdjęcia złej
jakości/nie do końca zgodne z tematyką projektu
|
Informacje
poprawne merytorycznie, interesujące, częściowo uporządkowane, właściwy dobór materiału na podstawie podanych źródeł, brak
podanych źródeł przy niektórych zdjęciach, niektóre zdjęcia niewłaściwie dobrane
do tematu prezentacji
|
Obszerne
i wyczerpujące informacje, tekst ciekawy, poprawny merytorycznie, informacje
wykraczające poza podane źródła,
spójność
projektu, zamieszczony spis literatury, źródła wszystkich ilustracji, zdjęcia
dobrane w sposób ciekawy i interesujący
|
Forma
graficzna projektu
|
Projekt
wykonany mało estetycznie, nieprzejrzyście, nieprawidłowo dobrane : czcionka,
wielkość liter, kolor tła, uboga szata graficzna, zdjęcia o niskiej
rozdzielczości, projekt niespójny
|
Projekt
wykonany poprawnie, staranny, spójna kompozycja, prawidłowy układ treści i
grafiki na stronie www i w prezentacji, zdjęcia o dobrej rozdzielczości, drobne
niedociągnięcia w zakresie zróżnicowania w wielkości lub kolorze liter,
zbyt uboga szata graficzna
|
Projekt
wykonany wyjątkowo estetycznie i starannie, przejrzysty, zachęcający, przemyślana
i spójna kompozycja, zdjęcia o dobrej rozdzielczości w tym wykonane samodzielnie, zastosowanie
różnych form multimedialnych (filmy, mapy, animacje), atrakcyjna szata
graficzna, prawidłowo dobrana wielkość liter, kolor tła
i pozostałych elementów
|
Prezentacja
projektu
|
Sposób
prezentacji nieciekawy, brak zaangażowania w przedstawienie projektu, nieprzygotowanie,
odczytywanie przygotowanych materiałów, wypowiedzi mało ciekawe, błędy
językowe, brak zainteresowania u słuchaczy
|
Ciekawy
sposób wypowiedzi, poprawny stylistycznie, prezentacja uporządkowana,
zrozumiała dla słuchaczy ale nieangażująca w pełni grupy i słuchaczy,
prezentujący zbyt często korzystają z
notatek, niepewność prezentujących
|
Bardzo
duże zaangażowanie całej grupy, przemyślane i płynne wypowiedzi, umiejętność odpowiedzi
na dodatkowe pytania słuchaczy, bardzo dobre przygotowanie wszystkich
członków grupy, prezentacja
przedstawiona
bardzo ciekawie, wzbudzająca zainteresowanie słuchaczy
|
Zaangażowanie,
współpraca w grupie, kontakt z nauczycielem
|
Bardzo
mała współpraca w grupie/ brak współpracy w grupie, nierówny podział pracy, brak
zaangażowania w pracę wszystkich członków grupy, liczne konflikty w grupie, brak
kontaktu/ zbyt rzadki kontakt lidera z nauczycielem
|
Zaangażowanie
w pracę grupową niewystarczające, właściwy podział zadań pomiędzy członków
grupy, praca głównie indywidualna, praca
w grupie nierównomierna, systematyczny kontakt lidera z nauczycielem
|
Bardzo
duże zaangażowanie wszystkich członków grupy, doskonała organizacja pracy i
współpraca w grupie, praca zespołowa, bardzo częste wzajemne konsultacje oraz
kontakty lidera z nauczycielem
|
Ocena klasy |
0-1 pkt |
2 pkt |
3 pkt |
Ocena
|
Punkty
|
Celujący
|
15-14
|
Bardzo
dobry
|
13-11
|
Dobry
|
10-8
|
Dostateczny
|
7-6
|
Dopuszczający
|
5-4
|
Niedostateczny
|
poniżej
3
|