PROCES

Podzielicie się na 3 grupy. Każda z grup dokona wyboru lidera, który będzie czuwał nad całością pracy i utrzymywał kontakt (bezpośredni, mailowy) z nauczycielem. Liderzy każdej z grup wylosują jeden z następujących tematów badawczych:


1 grupa : Zamek w Pułtusku, Zamek w Ciechanowie, Zamek (Pałacyk) w Opinogórze
2 grupa : Pałac w Radziejowicach, Pałac w Wilanowie, Łazienki Królewskie w Warszawie 
3 grupa Dworek Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Dworek Cypriana Kamila Norwida w                                         Głuchach, Dworek Jana Kochanowskiego w Czarnolesie

Przedstawcie ciekawy opis każdego z obiektów, który będzie zachęcał do jego odwiedzin. Wyszukajcie informacje związane z historią poszczególnych zabytków, ciekawostki, legendy, pamiętajcie również o zamieszczeniu informacji turystycznych dla zwiedzających. W swoich pracach zadbajcie o szatę graficzną, kolorowe zdjęcia, mapy, nagrania dźwiękowe. Szukajcie zdjęć i informacji w Internecie, korzystajcie z zakładki ŹRÓDŁA, zawierającej bogatą ofertę źródeł. Zadbajcie o to, by wasze prace były ciekawe i przejrzyste, poprawne merytorycznie, stylistycznie i ortograficznie.

PAMIĘTAJCIE!

Wykonany projekt zostanie oceniony zespołowo. Ustalcie podział zadań: kto opracuje wiadomości historyczne i ciekawostki, kto wyszuka materiały fotograficzne i multimedialne, a kto opracuje szatę graficzną. Przy pracy nad projektem możecie się posługiwać programami do tworzenia stron www, programami do tworzenia prezentacji (PowerPoint, Prezi) edytorami tekstu, edytorami grafiki, aparatem cyfrowym, skanerem. Ocenie podlegać będą: zaangażowanie, wykorzystanie źródeł, forma graficzna projektu, współpraca w grupie oraz przedstawienie projektu. Niezbędna jest współpraca w każdym zespole, ciągła wzajemna komunikacja (bezpośrednia, mailowa, media społecznościowe). Podzielcie równomiernie zadania do wykonania. 



POWODZENIA !